martedì 15 novembre 2011

Can a mum of two still be stylish?

I have always been a fan of lifestyle and fashion although always putting something personal in trends, reinventing them for my pleasure and necessities. Now between sleepless nights, diapers, pacifiers and toys everywhere can I still be a trendsetter? Yes of course! Because mothers have always a edge over it!  Now I can share these passions with my kids and hopefully convey to others mums what I am learning everyday .
So follow me in this blog. I'll share with you my story. This is me and this is my wonderful life after Edoardo and Massimiliano came to life.
                                  Massimiliano is wearing Il Gufo jumpsuit and Edoardo his nursery school uniform

Sono sempre stata appassionata di lifestyle e moda, ma sempre cercando di appropriarmi delle tendenze e di metterci del personale, rienventandole e addattandole ai miei gusti e alle mie necessità.
Adesso che la mia vita si è arricchita di notti insonni, pannolini, ciucci e giocattoli sparsi ovunque posso ancora pensare di fare e creare tendenza? Ma certamente! Perchè le mamme hanno sempre una marcia in più! Ora posso condividere le mie passioni con i miei bimbi; inoltre spero anche di suggerire qualcosa di utile di quanto sto imparando quotidianamente ad altre mamme.
Seguitemi in questo blog, vi racconterò la mia storia. Questa sono io e questa è la mia meravigliosa vita dopo la nascita di Edoardo e Massimiliano.

1 commento:

  1. Fashion is within you. You have it or not...It doesn't matter if you are a mom or not.

    RispondiElimina